Reklamacje towaru

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia przesyłki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość produktu budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Aby zgłosić reklamację, należy na początku zgłosić problem drogą mailową. Po zgłoszeniu mailowym, prosimy pobrać, wydrukować i wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacji, który dołączą Państwo do przesyłki wraz z odsyłanym produktem. Jeśli zależy Ci na jak najszybszym rozpatrzeniu reklamacji, dołącz do niej potwierdzenie zakupu, a także wypełniony przez Kupującego Formularz Zgłoszenia Reklamacji.

 

 

UWAGA: Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Paczki bez Formularza Zgłoszenia Reklamacji będą odsyłane na adres nadawcy.

Anulowanie lub zmiana zamówienia

Zamówienie złożone w sklepie CENTROKOLOR.pl może zostać anulowane bez żadnych opłat pod warunkiem, że nie zostało jeszcze zrealizowane, a sklep nie poniósł w związku z nim żadnych kosztów. Pieniądze za zamówienie produktów zostaną zwrócone tą samą drogą, jaką zostały wpłacone podczas zamawiania. Do czasu dostarczenia przesyłki przez kuriera, sklep CENTOKOLOR.pl daje Ci możliwość dokonania zmian w zamówieniu. Dzięki temu przed wysyłką możesz zmienić zamawiany produkt, a także zmienić adres dostawy. W celu dokonania zmian skontaktuj się z naszymi konsultantami telefonicznie lub e-mailowo.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel